:: من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم، فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی، فقط هیس!

من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم، فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی، فقط هیس!

lafzan.com asheghane pic 4 عکس های عاشقانه دی ماه 91

lafzan.com asheghane pic 3 عکس های عاشقانه دی ماه 91

بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی
شاکی بشی ولی شکایت نکنی
گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن . . .
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری
خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری !
خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی . .

 

lafzan.com asheghane pic 12 عکس های عاشقانه دی ماه 91

 

 

::
دلَم باران می‌خواهد
و چتری خراب
و خیابانی که
هیچ‌گاه به خانه‌ی تو نرسد…

 

lafzan.com asheghane pic 10 عکس های عاشقانه دی ماه 91


گاهی آدم می ماند بین بودن یا نبودن !
به رفتن که فکر می کنی ، اتفاقی میفتد که منصرف می شوی !
می خواهی بمانی ، رفتاری می بینی که انگار باید بروی !
این بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است !


ادامه نوشته

:: به سلامتی کسی که ...!

به سلامتی کسی که...
میدونه اعصـــاب نداری..!
میدونه حوصـــله نداری..!
میدونه بهونه میگیری بی دلیل..!
اما بازم میگه:
هنوزم مثل روز اول میخوامت...!!
تو یکی یه دونه منی ♥

نگاره: ‏به سلامتی کسی که...
میدونه اعصـــاب نداری..!
میدونه حوصـــله نداری..!
میدونه بهونه میگیری بی دلیل..!
اما بازم میگه:
هنوزم مثل روز اول میخوامت...!!
تو یکی یه دونه منی ♥

..‏

:: طرح های گرافیکی به مناسبت روز ولنتاین!


به مناسبت روز ولنتاین

خورشید که غروب میکنه، مثل هر روز بغض گلومو میگیره!
وقتی به روزهای بی تو بودن فکر میکنم، یه حس سردی بهم میگه دیگه هیچ وقت نمیتونم ببینمت!
ولی نمیدونم چرا بازم منتظر طلوع خورشید میشینم …


ادامه نوشته

:: دلنوشته: امشب دوباره غرق در تمنای دیدنت ...!

نمایش احساسات با عکس های زیبا

امشب دوباره غرق در تمنای دیدنت


سرمه ی انتظار به چشمانم میکشم

امشب دوباره تو را گم کرده ام

میان آشفته بازار افکار مبهمم

توی کوچه های بی عبور پاییزی

دستان گرمت را .. نگاه مهربانت را .. شانه های بی انتهایت را

منتظر نشسته ام


***


آخر قصه ی ما را همان اول لو دادند


همان جایی که گفتند: یکی بود و یکی نبود . . .

 

d8afd984d8aad986daafdb8c تكه متن هاي كوتاه عاشقانه و رمانتيك همراه عكس

 


چقدر دلم هوایت را می کند

حالا که دگر هوایم را نداری...!


***

نميــــــدانمـــ

تعبيـــــر نگاهتـــــــ

خداحافظـــــ يستـــ ــ ـ

يا انتــــــظار ؟!

 


***


از خواب پريدم

چشام پر اشک بود

بلند شدم و يه راست رفتم سمت کمد

تنها يادگاری از تو

عطرت بود که روی پيرهنم جا مونده بود

سر کشيدم بوی نبودنت رو

[تصویر: sokoot.jpg]

:: به ادامه مطلب رجوع کنید ::


ادامه نوشته

:: دریا! اولین عشق مرا بردیـــــی ...!

http://uploadtak.com/images/g4418_Me79.jpg

یکی از فانتزیام اینه که ...


به عشقم 4 صب زنگ بزنم بگم هانی بیا دم در کارت دارم،

بعدش اونم بیاد با یه تاپ و شلوارک و یه مانتوی ژولیده و چشای نیمه باز

تو ماشینم

بگم عشقم تو بخواب فقط میخوام نگات کنم

بعد گازشو بگیرم برم شمال 7 صب لب ساحل باشم

بعد تو یه ساحل آروم وایسم و دوتا درارو باز کنم و خودم بشینم چارزانو رو

کاپوت و نگاش کنم

اونم با نسیم ساحل بیدار شه و از خوشحالی جیییییییییغ بکشه

و هانی، نفسم از خواب بیدار میشه و میاد دستم رو میگیره میبرتم کنار آب
بعد میشینیم و سرشو میذاره رو پاهام و منم واسش تا شب گیتار میزنم و میخونم ...