:: من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم، فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی، فقط هیس!
من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم، فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی، فقط هیس!


بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی
شاکی بشی ولی شکایت نکنی
گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن . . .
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری
خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری !
خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی . .

::
دلَم باران میخواهد
و چتری خراب
و خیابانی که
هیچگاه به خانهی تو نرسد…

گاهی آدم می ماند بین بودن یا نبودن !
به رفتن که فکر می کنی ، اتفاقی میفتد که منصرف می شوی !
می خواهی بمانی ، رفتاری می بینی که انگار باید بروی !
این بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است !




![[تصویر: sokoot.jpg]](http://s1.picofile.com/file/6200599594/sokoot.jpg)

زبان گويا نيست در بيان و ايجاد ارتباط يــک طرح خــوب دو کلـمه بيــشتر نــدارد